пʼятниця, 29 листопада 2013 р.

Рефлексія. Модуль 9-11

 

Рефлексія. Модуль 11.

Наше заняття добігло кінця. У цьому модулі я завершила та продемонструвала своє портфоліо "Заговори, щоб я тебе побачив...". Думаю, ефективним для навчання моїх учнів буде впровадження в практикуроботи створення портфоліо вивчення теми для кожного учня та демонстрація результатів роботи.
Дякуючи навчанню за програмою "Intel навчання для майбутнього" в рамках проекту НП "Відкритий світ" я більше познайомилася зі створенням портфоліо, навчилася завантажувати матеріал на вікі-ресурси, використовувала новітні технології в навчавчальному процесі,  Я впевнена, що знайду  застосування у практичній діяльності темі мого портфоліо "Основні правила спілкування" та варіанти представлення результатів.здобуті мною знання,  допоможуть розвивати у учнів навички ХХІ століття.

Дякую всім за співпрацю!!!

Рефлексія. Модуль 10.

Під час тренінгу, а саме модуля 10, ми провели останню на мою думку педраду...Ми зробили вже остаточний план вивчення теми та план реалізацію проекту. Підвели підсумки нашої проботи за 10 модулів. Потім завантажували всі вчительські та учнівські роботи на гугл-док.

Рефлексія. Модуль 9.

Працювали в групах. Виконували вправу 1 (модуль 9), обговорили, як я буду використовувати знання, які отримала на тренінгу, в подальшому... Заповнила в плані вивчення теми деференціацію навчання.Створювала презентацію учня та вчителя . Вносили зміни до плану (удосконалювали).

Немає коментарів:

Дописати коментар